گوهرهای پنهان ایران در هفتمین گلیگمش

گوهرهای پنهان ایران در هفتمین گلیگمش به گزارش كادو دونی هفتمین شماره از فصلنامه انگلیسی زبان «گیلگمش» با مبحث «گوهرهای پنهان ایران» منتشر گردید.


به گزارش كادو دونی به نقل از ایسنا، فصلنامه میراث و گردشگری «گیلگمش» در بخش هایی شامل «جغرافیا»، «ایران شناسی»، «سبك زندگی»، «وقایع»، «هنر»، «اسطوره شناسی»، «محیط زیست»، «مطالعاتی» و «تاریخ» منتشر و عرضه می شود. هفت در بیشتر باورها عددی پر رمز و راز است و الان شماره هفتم مجله انگلیسی زبان «گیلگمش» با مبحث گوهرهای پنهان در دسترس خوانندگان است.
در هفتمین شماره از این مجله، در بخش «جغرافیا» از جزیره پر رمز و راز هرمز و تنگه ایلام می خوانید. در بخش «ایران شناسی» از خانه های سنتی ایرانی و دو گوهر عقیق و فیروزه صحبت شده و در بخش «سبك زندگی» مقاله هایی درباره طعم های ایرانی و سفرنامه خوزستان انتشار یافته است. مقالات بخش «وقایع» به رویداد سفرنگاری دزفول گرام، صلح ـ میراث ناملموس ایران ـ و خانه استیو در كاشان پرداخته اند. در بخش «هنر» این شماره از كاشی هفت رنگ و نقاشی خط مدرن می خوانید و در «اسطوره شناسی» از شیمرها در هنر و اساطیر ایران باستان سخن به میان آمده است. در بخش «محیط زیست» مجله «گیلگمش»، درباره پرنده نگری و حیوانات پارك گلستان صحبت شده است. همینطور بخش «مطالعاتی» معماری سرای سعدالسلطنه قزوین و كوچ روی در ایران را بررسی می كند. بخش پایانی «گیلگمش» به «تاریخ» اختصاص دارد؛ در این بخش با «شهر یری» آشنا می شوید و از جام زرین حسنلو بیشتر می خوانید.
به خوانندگان مجله های گردشگری پیشنهاد شده است شب های پاییزی را با خواندن این مجله پررمز و راز كوتاه كنند.
هفتمین شماره فصلنامه انگلیسی زبان «گیلگمش» در برخی از كتاب فروشی ها، فروشگاه ها، كافه كتاب ها و اقامتگاه های كشور در دسترس می باشد. لیست نمایندگی های تهران و شهرستان ها در سایت این مجله به آدرس www.gilgameshmag.com قابل دسترس است. علاقه مندان همینطور می توانند برای خرید آنلاین این فصلنامه به فروشگاه سایت گیلگمش و برای خرید آن به سایت www.amazon.com رجوع كنند.



1398/07/22
13:19:03
5.0 / 5
4328
تگهای خبر: انتشار , خرید , سایت , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
کادو

كادو دونی

فروش انواع کادو

kadodooni.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كادو دونی محفوظ است