با نگاهی به رقابت در عصر رسانه های جهانی
كتاب الگوی آمریكایی بعد از عراق منتشر گردید
به گزارش كادو دونی كتاب الگوی آمریكایی بعد از عراق با توجهی به فعالیت های هالیوود و رقابت ها در عصر رسانه های جهانی منتشر گردید.
به گزارش كادو دونی به نقل از مهر، كتاب «الگوی آمریكایی بعد از عراق؛ رقابت بر سر قلب ها و مغزها در عصر رسانه های جهانی» را «ناتان گاردلز» و «مایك مداووی» به رشته تحریر درآورده اند و در ایران نشر آزما با ترجمه ملیحه مهدی زاده آنرا روانه بازار نشر كرده است.
این كتاب در ۱۰ فصل آماده شده است كه برخی عناوین فصل های این كتاب شامل «قلب ها، مغزها و هالیوود»، «طلسم باطل شد؛ البته به جز در گیشه ها»، «خلاقیت نقد می شود: عملكرد هالیوود چگونه است»، «دیدن و دیده شدن»، «پیروزی هالیوود بر ارتش سرخ: حداكثر جذابیت های فرهنگی آمریكا»، «واكنش: قدرت نرم هم نوعی از قدرت است و البته دشمن ساز»، «داستان های نو و مخاطبان نو در عصر جهانی» و «بازنگری در دیپلماسی فرهنگی» هستند.
این كتاب با شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۴۰ هزارتومان روانه بازار نشر شده است.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب