پخش یك برنامه با سوژه لطمه های اجتماعی از فردا

پخش یك برنامه با سوژه لطمه های اجتماعی از فردا كادو دونی: برنامه «۰۰۹۸» با سوژه لطمه های اجتماعی به صورت مناظره بین خانواده ها، از فردا به روی آنتن شبكه آموزش می رود.


شهرام كجوری مدیر گروه مهارت های تخصصی شبكه آموزش در گفت وگو با ایسنا، درباره محتوای این برنامه به تهیه كنندگی محسن زارعیان اظهار نمود: برنامه «۰۰۹۸» با سوژه لطمه های اجتماعی به صورت مناظره بین خانواده ها برگزار می شود. در این برنامه مشق گفت وگو كردن در خانواده نشان داده می شود به سبب اینكه با ظهور وسایل ارتباط جمعی، خانواده ها با هم گفت وگو نمی كنند.
وی افزود: ۷۰ یا ۸۰ تماشاگر در این برنامه حضور دارند. ابتدا سوالی بین تماشاگرها مطرح میگردد و از بین آنها، دو خانواده انتخاب شده و مجری برنامه كه آقای امیر احمدی است از آنها درباره مسائل اجتماعی سوال می پرسد و كارشناسان و روانشناسانی باز حضور دارند. این برنامه قسمت های سرگرمی و آموزش دارد و بیشترین هدف آن مهارت خانواده در زمینه گفت وگو كردن است.
او درانتها اظهار داشت: آغازین قسمت این برنامه ۲۶ قسمتی از فردا ساعت ۱۵ به مدت ۱۰۰ دقیقه به روی آنتن می رود و تكرار آن بامدادان شنبه و روز یكشنبه ساعت ۱۴: ۳۰ از شبكه آموزش پخش خواهد شد.



1397/09/08
17:11:22
5.0 / 5
4531
تگهای خبر: آموزش , تخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
کادو

كادو دونی

فروش انواع کادو

kadodooni.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كادو دونی محفوظ است