به مناسبت سی و یكمین هفته كتاب؛

رونمایی از 10عنوان کتاب در عرصه پروین شناسی

رونمایی از 10عنوان کتاب در عرصه پروین شناسی کادو دونی: 10عنوان کتاب در عرصه پروین شناسی به مناسبت سی و یکمین هفته کتاب در نخستین همایش بین اللملی پروین اعتصامی رونمایی می شوند.



به گزارش کادو دونی به نقل از مهر، ۱۰ عنوان کتاب در عرصه پروین شناسی به مناسبت فرا رسیدن سی و یکمین هفته کتاب در نخستین همایش بین اللملی پروین اعتصامی رونمایی می شوند.
اولین همایش بین المللی پروین اعتصامی به عنوان برنامه مشترک بنیاد ادبی استاد شهریار و دانشکده زبان و ادبیات فارسی دانشگاه علامه طباطبایی انجام می شود.
جواد وندنوروز رییس بنیاد ادبی استاد شهریار با بیان این خبر اظهار داشت: تا حالا ۴۲۰ مقاله به دبیر خانه این همایش رسیده است که در بخش بین الملل نیز شاهد ارسال مقالاتی از کشور پاکستان، ترکمنستان، ترکیه، هندوستان هستیم که بعد از داوری، در کتاب مجموعه مقالات همایش به چاپ می رسد.
رئیس ستاد اجرائی نخستین همایش بین المللی پروین اعتصامی اضافه کرد: در این همایش ۱۰ عنوان کتاب در عرصه پروین شناسی رونمایی می شود. همین طور کتاب ارج نامه پروین اعتصامی که مجموعه یادداشت های استادان دانشگاه های کشور در عرصه پروین شناسی است در این همایش رونمایی می شود.
اولین همایش بین المللی پروین اعتصامی روز چهارشنبه ۲۴ آبان به میزبانی بنیاد ادبی استاد شهریار و دانشگاه علامه طباطبایی در محل دانشکده زبان و ادبیات فارسی دانشگاه علامه طباطبایی انجام می شود.


منبع:

1402/08/23
12:33:00
5.0 / 5
285
تگهای خبر: ادبیات , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
کادو

كادو دونی

فروش انواع کادو

kadodooni.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كادو دونی محفوظ است