ایفای نقش آقای حكایتی در سریال ویژه نوجوانان

ایفای نقش آقای حكایتی در سریال ویژه نوجوانان كادو دونی: لاله اسكندری، شیوا ابراهیمی و بهرام شاه محمدلو به سریال تلویزیونی «خانواده دكتر ماهان» به كارگردانی راما قویدل پیوستند.


به گزارش كادو دونی به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی سریال «خانواده دكتر ماهان»، درحالی كه انتخاب بازیگران این سریال تلویزیونی همچنان ادامه دارد، لاله اسكندری، شیوا ابراهیمی و بهرام شاه محمدلو كه سال ها قبل در نقش آقای حكایتی شناخته شده بود، در این اثر تلویزیونی به ایفای نقش می پردازند.
تصویربرداری سریال «خانواده دكتر ماهان» كه به سفارش گروه نوجوان سیما فیلم مقرر است در ۲۶ قسمت ساخته شود، بعد از نهایی شدن لیست بازیگران آغاز می گردد.
«خانواده دكتر ماهان» داستانی در ستایش زندگی و خوشبختی خانوادگی است و مخاطبش را به ساده زیستی داوطلبانه دعوت می كند. این مجموعه روایتگر نگاهی تازه در جهت تشویق جسارت تغییر و شكستن عادت هایی است كه انسان امروز را تنهاتر از همیشه، خسته و ملول كرده است.
به گفته راما قویدل «این سریال تلویزیونی در واقع یك درام اجتماعی خانوادگی با مبحث اصلی حفاظت از محیط زیست و پشتیبانی از حقوق حیوانات است؛ موضوعی بسیار مهم و جدی كه تابحال كمی مغفول مانده و اتفاق خوبی است كه به آن پرداخته می گردد.»
عوامل سریال «خانواده دكتر ماهان» عبارتند از:
بهروز خوش رزم (تهیه كننده)، راما قویدل (كارگردان)، علی شیرمحمدی (مدیر تولید)، نسیم خُراشادی زاده (نویسنده)، آرش خلاق دوست (مدیر تصویربرداری)، مرتضی اصلانزاده (مدیر صدابرداری)، سهیلا نعمتی (طراح صحنه و لباس)، مهین نویدی (طراح گریم)، سامرند معروفی (برنامه ریز)، سیاوش رمضانلو (دستیار اول كارگردان)، نگار افشار (دستیار دوم كارگردان)، محمدرضا جبلی (دستیار سوم كارگردان)، مهران بی پروا (عكاس)، مرتضی رنجبران (روابط عمومی).









1396/12/02
13:30:45
5.0 / 5
4836
تگهای خبر: تصویر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴
کادو

كادو دونی

فروش انواع کادو

kadodooni.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كادو دونی محفوظ است