ویژه برنامه های هفته پژوهش كانون

ویژه برنامه های هفته پژوهش كانون به گزارش کادو دونی ویژه برنامه های دوازدهمین هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حالی اعلام گردید که برگزیدگان این رویداد روز ۲۵ آذر معرفی خواهند شد.


به گزارش کادو دونی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، در مجموع ۳۰۰ اثر در چارچوب های «کتاب»، «رساله و آخر نامه»، «مقاله»، «اقدام پژوهی» و «پژوهش اعضا» در بخش های نظری و کاربردی، به دبیرخانه مرکزی این ویژه برنامه ارسال شد.
بر همین اساس، با عنایت به فراگیری ویروس کرونا و ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی، برگزیدگان هفته پژوهش روز ۲۵ آذر ۱۳۹۹ به صورت مجازی معرفی می گردند و جوایز آنها بزودی ارسال خواهد شد.
برگزاری پنج نشست تخصصی و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی ویژه کارشناسان آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری در حوزه های «آینده پژوهی» و «راه کارها و چالش های بهبود اثربخشی آموزشی» همچون برنامه های هفته پژوهش کانون است.
همینطور برگزاری نمایشگاه مجازی در پایگاه کانون مجازی به نشانی «پژوهش/kpf.ir» و برگزاری وبینار آموزشی زنده (Live) ویژه علاقه مندان و پژوهشگران از دیگر برنامه های این هفته به حساب می آید.
دوازدهمین ویژه برنامه هفته پژوهش با شعار «از مسئله شناسی تا آینده پژوهی (آینده ساختنی است)» پیرو ارسال فراخوان و شیوه نامه در مهر ۱۳۹۹ شروع شد که مورد استقبال پژوهشگران در کانون و علاقه مندان آزاد هم قرار گرفت.
این رویداد با هدف توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش، بهبود کمی و کیفی فعالیتهای کانون، روزآمدسازی فعالیت ها و اقدامات از راه پژوهش های کاربردی، کمک به ارتقای فعالیتهای پژوهشی و ایجاد زمینه مناسب برای اشاعه و کاربست پژوهش های بنیادی برگزار می گردد.
ویژه برنامه هفته پژوهش از جانب اداره کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای کارشناسان، مربیان و پژوهشگران آزاد برگزار می گردد.



1399/09/23
14:05:50
5.0 / 5
841
تگهای خبر: آموزش , تخصص , فرهنگ , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
کادو

كادو دونی

فروش انواع کادو

kadodooni.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كادو دونی محفوظ است