فروش فراتر از انتظار آثار بنكسی

فروش فراتر از انتظار آثار بنكسی تابلوهای نقاشی سه گانه «بنكسی» با مبحث بحران جهانی مهاجرت در حراجی ساتبیز بیشتر از قیمت برآوردشده به فروش رفت.


به گزارش کادو دونی به نقل از ایسنا و به نقل از گاردین، تابلوهای نقاشی از «بنکسی» که منظره دریا را با جلیقه‎ های نجاتی در سواحل به تصویر می کشند روز گذشته در حراجی به قیمت ۲.۲ میلیون پوند فروخته شدند.
این سه تابلو نقاشی که با عنوان «منظره دریای مدیترانه ۲۰۱۷» شناخته می شوند توسط «بنکسی» و برای جمع‎ آوری کمک مالی به بیمارستانی در «بیت لحم» در حراجی به فروش گذاشته شده بودند.
در نگاه اول به نظر می آید این آثار به سبک رمانتیسم منظره نقاشی شده باشند، اما جلیقه ها و حلقه ها نارنجی رنگ این تابلوها داستان دیگری را روایت می کنند.
ارزش تقریبی این آثار بین ۸۰۰ هزار الی ۱.۲ میلیون پوند تخمین زده شده بود، اما بعد از کشمکشی بین دو خریدار ناشناس در حراجی ساتبیز این اثر در نهایت به قیمت ۲.۲ میلیون پوند به فروش رسید و به یکی از گرانترین آثار این هنرمند تبدیل شد.
«بنکسی» هنرمند گرافیتی کار اهل بریستول است که با نقاشی های دیواری و هنر گرافیتی اعتراضی خود، شهرت جهانی دارد، با این وجود هنوز هویت اصلی او فاش نشده است. نقاشی های این هنرمند بیشتر به مسائل سیاسی و مبحث هایی مانند گرمای جهانی، جنگ، شنود غیرقانونی و شرایط سخت کاری پرداخته است. تابحال بارها نقاشی های این هنرمند از روی دیوار جدا و به قیمت های چشم گیر فروخته شده است.




منبع:

1399/05/08
15:10:53
5.0 / 5
2276
تگهای خبر: تصویر , خرید , رمان , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
کادو

كادو دونی

فروش انواع کادو

kadodooni.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كادو دونی محفوظ است