گسترش همكاریهای مشترك پژوهشگاه میراث و اكو

گسترش همكاریهای مشترك پژوهشگاه میراث و اكو كادو دونی: رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری از گسترش همكاریهای مشترك با انتصاب رئیس جدید موسسه فرهگی اكو آگاهی داد.


به گزارش كادو دونی به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، بهروز عمرانی در دیدار با سرور بختی - رئیس جدید موسسه فرهنگی اكو - اظهار داشت: ما در این پژوهشگاه آمادگی لازم برای بسط همكاریهای مشترك در زمینه های گوناگون خصوصا در بحث موزه را داریم.
وی با اشاره به این كه امروز موضوع گردشگری یكی از اولویت های جهانی شمرده می شود كه نه تنها موجب شناخت ملت ها می شود، اضافه كرد: از دیدگاه نگهداری محوطه های باستانی، موزه ها و خانه های تاریخی نیز اهمیت زیادی دارد.
او با تاكید بر اینكه پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری آمادگی دارد تا در امتداد تفاهم نامه های قبلی با موسسه فرهنگی اكو برنامه های مشتركی اجرا كند، افزود: ما آمادگی داریم تا در موضوع حفاظت پیشگیرانه به صورت مشترك دوره هایی را به میزبانی كشورهای عضو این موسسه برگزار نماییم.
عمرانی اشاره كرد: دوره های مشترك حفاظت پیشگیرانه باید در امتداد برگزاری نخستین جلسه حفاظت پیشگیرانه توسط این پژوهشگاه و در همكاری با موسسه اكو در دی ماه ۱۳۹۵ تداوم پیدا كند.
رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به اینكه ظرفیت های خوبی برای همكاریهای مشترك دو موسسه در حوزه پرونده مشترك برای میراث ناملموس و انتشارات مشترك وجود دارد، افزود: در همین راستا باید كوشش كرد تا از ظرفیت های موسسه اكو برای معرفی كرمانشاه بعنوان پایتخت گردشگری اسلامی در سال ۲۰۲۰ به كشورهای عضو این موسسه بهره برد.
این جلسه در چهارچوب معارفه برای عملیاتی كردن تفاهم نامه همكاری مشترك میان پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با موسسه فرهنگی اكو در سال ۱۳۹۳ انجام شد.




منبع:

1398/11/07
20:37:52
5.0 / 5
4766
تگهای خبر: انتشار , رمان , فرهنگ , موزه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
کادو

كادو دونی

فروش انواع کادو

kadodooni.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كادو دونی محفوظ است