چهارشنبه این هفته در شهر كتاب؛

نشست زن از دیدگاه شمس تبریزی

نشست زن از دیدگاه شمس تبریزی كادو دونی: نشست زن از دیدگاه شمس تبریزی در چارچوب یكی از جلسات درس گفتارهایی درباره شمس تبریزی روز چهارشنبه 25 دی در مركز فرهنگی شهر كتاب انجام می شود.



به گزارش كادو دونی به نقل از مهر، شانزدهمین نشست از مجموعه درس گفتارهایی درباره شمس تبریزی، با هدف تحلیل و بررسی نگاه شمس تبریزی به زن روز چهارشنبه ۲۵ دی در مركز فرهنگی شهر كتاب انجام می شود.
انسان، برای جبران محدودیت های خود، همیشه دنبال ساختن اسطوره ها بوده است. شمس تبریزی یكی از این اسطوره های بزرگ فرهنگ و ادبیات است. نزدیك شدن به اسطوره و برداشتن پرده پندار از سیمای او، گاهی منع شده و گاهی تشویق. به هر حال انسان امروز، عقل را محترم می شمارد. حال این عقل در بازخوانی اسطوره شمس با چه پرسش های بنیادینی روبه روست؟ شمس درباره زنان چگونه می اندیشیده و رفتار می كرده است؟
هدف از برگزاری نشست پیش روی درس گفتارهایی درباره شمس تبریزی پاسخ به چنین سوالاتی است: آیا شمس شخصیتی ضدزن بوده است؟ برنامه مذكور با حضور و سخنرانی اعظم نادری نویسنده كتاب «بی من مرو» هم راه است.
این نشست روز چهارشنبه ۲۵ دی از ساعت ۱۶: ۳۰ در مركز فرهنگی شهر كتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش كوچه سوم انجام می شود.


منبع:

1398/10/22
15:53:04
5.0 / 5
4565
تگهای خبر: ادبیات , فرهنگ , كتاب , نویسنده
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
کادو

كادو دونی

فروش انواع کادو

kadodooni.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كادو دونی محفوظ است