با كوشش غلامرضا امامی؛

مجموعه ای از آثار جانی رداری به ایران رسید

مجموعه ای از آثار جانی رداری به ایران رسید كادو دونی: مجموعه ای از آثار جانی رداری نویسنده ایتالیایی با سرپرستی غلامرضا امامی از طرف نشر هوپا منتشر گردید.



به گزارش كادو دونی به نقل از مهر، مجموعه چهارعنوان كتاب از جانی رُداری نویسنده شهیر ایتالیایی و خالق آثاری ماندگار برای مخاطبان كودك و نوجوان با سرپرستی غلامرضا امامی توسط نشر هوپا منتشر گردید.
این چهار عنوان كتاب با عناوین «یكی بود كه خودش نبود» با ترجمه غلامرضا امامی، «فروشگاه ساحره» با ترجمه محبوبه خدایی و هما میرزایی، «روزی كه در میلان از آسمان كلاه می بارید» با ترجمه چنگیز داورپناه و «یاس در دیار دروغگویان» با ترجمه محبوبه خدایی انتشار یافته است و همگی از زبان ایتالیایی به فارسی بازگردانده شده اند.
این كتاب ها همین طور با تصویرگری تعدادی از محبوب ترین تصویرگران جهان شامل خاویر سابالا از كشور فرانسه، نیكولتا كستا از كشور ونیز، آنا لائرا كانتونه از كشور ایتالیا و والریا پترون از كشور ایتالیا همراه شده است.
روداری كه برنده جایزه ادبی اندرسن نیز به حساب می آید كه مشهور ترین جایزه ادبی برای نویسندگان كودك و نوجوان به حساب می آید در آثار خود اهتمام كرده بازگوكننده واقعیت های كوچك و بزرگ روزانه باشد و این اتفاق را بستری فانتری ارائه می كند.
نشر هوپا این چهار عنوان كتاب را با خرید امتیاز كپی رایت آنها در داخل ایران منتشر نموده است.
این كتاب ها از منظر زبان روایت آثاری بسیار خلاقه هستند تا جایی كه نویسنده اذعان داشته مخاطب اگر این داستان و اختتام آنرا نپسندید می تواند خودش اختتام مطلوبش را خلق كند.
این ناشر همزمان با انتشار این آثار عده داده است كه عناوین تازه دیگری نیز از این مجموعه در دست انتشار قرار گرفته است.


منبع:

1398/10/02
20:08:33
5.0 / 5
4377
تگهای خبر: انتشار , تصویر , جایزه , خرید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
کادو

كادو دونی

فروش انواع کادو

kadodooni.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كادو دونی محفوظ است