پدر خوانده به شبكه نمایش می آید

پدر خوانده به شبكه نمایش می آید به گزارش كادو دونی شبكه نمایش سیما در بخش صحنه گران (مرور آثار) پرونده كاری بازیگران، فیلم هایی از «آل پاچینو»، بازیگر چهره و تهیه كننده سینما را پخش می كند.


به گزارش كادو دونی به نقل از روابط عمومی این برنامه، «پدر خوانده ۱ »، «سر پیكو»، «سیمون»، «عدالت برای همه»، «بی خوابی»، «افشاگر»و «قتل عادلانه» همچون آثار مطرحی هستند كه با بازی این بازیگر به ترتیب از شنبه ۲۵ آبان ماه تا جمعه ۱ آذرماه ساعت ۲۱ از شبكه نمایش پخش می شود و ساعت ۳ صبح و ۸ بامداد روز بعد بازپخش می شوند.
این بازیگر در دوران كودكی صدا و بازی شخصیت هایی كه در فیلمها می دید، را تقلید می كرد تا اینكه سال ۱۹۶۶ در كلاس بازیگری لی استراسبرگ شركت كرد و مدتی بعد در نقش های مكمل به بازی پرداخت و در این مدت موفق به دریافت دو جایزه تونی شد.
نخستین بار در سال ۱۹۶۹ در فیلم (ناتالی و من) به ایفای نقش پرداخت. سرانجام در سال ۱۹۷۹ و با بازی در فیلم به یادماندنی «پدرخوانده» زندگی اش برای همیشه تغییر نمود.
«آل پاچینو» یكی از بهترین بازیگران عصر حاضر و تمام تاریخ سینما شناخته میشود و شخصیتها، بازی ها و حضور وی در فیلم های گزیده ای كه بازی كرده ماندگار شده است و بازیگران زیادی از هنرنمایی او الهام گرفته و تلاش كرده اند سبك و روش وی در بازیگری را دنبال كنند.
«پاچینو» یك مرتبه برنده ی جایزه اسكار، ۳ بار برنده جایزه گلدن گلوب و ۱ بار برنده ی جایزه امی شده است.




1398/08/25
01:38:22
5.0 / 5
4439
تگهای خبر: جایزه , سینما , شركت , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
کادو

كادو دونی

فروش انواع کادو

kadodooni.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كادو دونی محفوظ است