پنجشنبه این هفته؛

جنگ دوم سگ نقد و بررسی می شود

جنگ دوم سگ نقد و بررسی می شود به گزارش كادو دونی نشست نقد و بررسی رمان عربی جنگ دوم سگ نوشته ابراهیم نصرالله روز پنجشنبه 6 تیر در موسسه فانوس ادب در كرج برگزار می گردد.



به گزارش كادو دونی به نقل از مهر، رمان «جنگ دوم سگ» نوشته ابراهیم نصرالله روز پنجشنبه ۶ تیر در چارچوب یكی از برنامه های پنجشنبه های نقد موسسه فانوس ادب مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.
رمان «جنگ دوم سگ» پنجمین رمان این نویسنده اردنی فلسطینی تبار است. این نویسنده هم اكنون ۶۵ سال دارد و قبل از رمان هایش، ۱۸ دفتر شعر منتشر نموده است. او قبل از «جنگ دوم سگ» با رمان های «روزگار اسب های سفید» و «قندیل های پادشاه الجلیل» در سال های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۵ توانست به لیست كوتاه جایزه جهانی رمان عرب راه پیدا كند. رمان دیگرش هم با عنوان «ارواح كلیمانجارو» در سال ۲۰۱۶ برنده جایزه ادبی كاتارا (یكی از جوایز معتبر ادبیات عرب) شد.
رمان «جنگ دوم سگ» چندی قبل با ترجمه ستار جلیل زاده توسط انتشارات گل آذین منتشر و در نمایشگاه كتاب تهران رونمایی گردید. نشست نقد و بررسی این كتاب با اجرای طلا نژادحسن و سخنرانی محمد قاسم زاده و سعید جهانپولاد بعنوان منتقد همراه خواهد بود.
این برنامه روز پنجشنبه ۶ تیر از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در موسسه فانوس ادب، واقع در كرج، البرز، مهرویلا، میدان معلم، ساختمان معلم، طبقه دوم برگزار می گردد.

1398/04/05
01:25:53
5.0 / 5
4379
تگهای خبر: ادبیات , انتشار , جایزه , جشن
این مطلب را می پسندید؟
(2)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
کادو

كادو دونی

فروش انواع کادو

kadodooni.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كادو دونی محفوظ است