ایمان كرد خبر داد:

فعالیت ۲۴ كتابخانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری در نوروز

فعالیت ۲۴ كتابخانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری در نوروز به گزارش كادو دونی مدیر امور كتابخانه ها و ترویج فرهنگ كتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برنامه های این سازمان در حوزه كتاب در روزهای نوروز را شرح داد.



به گزارش كادو دونی به نقل از مهر، ایمان كرد مدیر امور كتابخانه ها و ترویج فرهنگ كتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برنامه های متنوع این سازمان در حوزه كتاب و كتابخوانی در روزهای نوروز را شرح داد و اظهار داشت: برنامه ای با عنوان «نوروزخانه سیار» در دو بخش قبل از نوروز در ویژه برنامه های «فصل دل تكانی» و پس از نوروز در ویژه برنامه های «فرهنگ سرای نوروز» برگزار می گردد.
وی اضافه كرد: نوروزخانه سیار با چهار دستگاه اتوبوس از ۲۵ تا ۲۷ اسفند در میدان تجریش، بازار شهر ری، میدان صنعت و از سوم تا ۱۶ فروردین در چهار پهنه شمال، غرب، جنوب و شرق از ساعت ۹ تا ۲۰ فعالیت می نمایند. این اتوبوس ها به صورت كتابخانه سیار مجهز شده اند و خدماتی در حوزه كتاب و كتابخوانی عرضه می دهند. همچون فعالیت های این اتوبوس ها هدیه كتاب به مخاطبان، ثبت نام مجانی در كتابخانه های سازمان فرهنگی هنری، مشاوره به مخاطبان در حوزه كتاب، معرفی شبكه كتابخانه های عمومی و… است و همینطور برنامه های جانبی چون؛ نمایش عروسكی، تئاتر، مسابقه كتابخوانی، مسابقه دارت، فوتبال دستی و… برگزار می نماید.
كرد در ادامه به كتابخانه های فعال در روزهای نوروز اشاره نمود و اظهار داشت: با عنایت به درخواست شهروندان و برنامه ریزی انجام شده، ۲۴ كتابخانه منتخب این سازمان از ساعت ۹ تا ۱۷ از سوم تا ۱۶ فروردین فعال است.
وی بیان كرد: مسابقه خلاصه نویسی كتاب «یك عید یك كتاب» با همكاری دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری با هدف معرفی كتاب و ترویج فرهنگ كتابخوانی برگزار می گردد. علاقه مندان جهت شركت در این مسابقه می توانند از یكم تا ۱۵ فروردین با رجوع به سایت www.tlib.ir كتاب های؛ «نقش نگار: مروری بر زندگانی امیرالمومنین علی ضد السلام» و «زن و خانواده» را دانلود كنند و پس از خواندن، خلاصه یا برداشت خویش را از كتاب در حداكثر پنج صفحه ورق A۴ بنویسند و به نشانی ایمیل tlib۲۰۱۶@gmail.com یا به صورت حضوری به كتابخانه های سازمان فرهنگی هنری تحویل دهند. در انتها این مسابقه به ۱۰ نفر از كسانی كه بهترین خلاصه را نوشته اند، جوایزی اهدا می شود.
ایمان كرد در انتها اظهار داشت: ویژه برنامه «ماهی حوض قصه ها» برای چهارمین سال و به پاسداشت رسوم ایرانی اسلامی، ترویج فرهنگ كتابخوانی و پاسداشت طبیعت برگزار می گردد. در این برنامه كودكان و نوجوانان می توانند تا آخر فروردین ماهی قرمز سفره هفت سین خویش را به كتابخانه هایی كه حوض یا استخر دارند تحویل دهند و در مقابل كتاب هدیه بگیرند.

1397/12/28
22:19:02
5.0 / 5
4703
تگهای خبر: اهدا , تئاتر , خدمات , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴
کادو

كادو دونی

فروش انواع کادو

kadodooni.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كادو دونی محفوظ است