به ابتكار یك ناشر صورت می گیرد؛

اهدای كتاب به كودكان زلزله زده در طرح كتاب مهربانی

اهدای كتاب به كودكان زلزله زده در طرح كتاب مهربانی به گزارش كادو دونی یك ناشر اعلام نمود كه به ازاء خرید هر عنوان از كتاب هایش توسط مردم، یك نسخه دیگر یا هر دو نسخه را - به انتخاب خریدار - به صورت مجانی به بچه ها و مردم مناطق زلزله زده كرمانشاه ارسال می كند.



به گزارش كادو دونی به نقل از مهر، فرهاد تیمورزاده، مدیر انتشارات تیمورزاده از انجام طرح «كتاب مهربانی» در كتابفروشی این انتشارات برای كودكان و مردم مناطق زلزله زده كرمانشاه اطلاع داد و اظهار داشت: عنوان فشرده این طرح «یكی بخر، یكی یا دوتا هدیه كن» است كه از روز شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۳۹۶ اجرای آن آغاز شده است.
تیمورزاده اضافه كرد: عنوان فشرده این طرح «یكی بخر، دوتا هدیه كن» است كه از روز شنبه (۲۷ آبان ۱۳۹۶)- مصادف با شهادت كریم خاندان و امام رئوف- اجرای آن را در كتابفروشی تیمورزاده آغاز شده است. در قالب این طرح، علاقمندان می توانند با رجوع یا تماس با كتابفروشی تیمورزاده (بلوار كشاورز، ابتدای خیابان ۱۶آذر، پلاك ۶۸ – ۸۳۳۸۳-۰۲۱) یا با استفاده از سایت انتشارات (www. teimourzadeh. com)، كتاب های موردنظرشان در حوزه كودك و نوجوان یا سلامت برای عموم را انتخاب و خریداری كنند و ما به ازای خرید هر عنوان كتاب، یك نسخه دیگر یا هر دو نسخه را - به انتخاب خریدار- به صورت مجانی به بچه ها و مردم مناطق زلزله زده كرمانشاه ارسال می كنیم.
مدیرمسئول انتشارات تیمورزاده ادامه داد: ما می خواهیم از عواطف و احساسات تحریك شده مردم در آغاز روزهای فروكش كردن بحران اولیه، بهره برده و توجه آنان را به اوقات فراغت كودكان و مردم این منطقه معطوف و به آنها یادآوری كنیم كه كودكان و نوجوانان و مردم منطقه زلزله زده در حالی كه آرام آرام با تخلیه یاری رسانان و دیگر مردم از این شهرها مواجه می شوند، به دوران كاهش عواطف اجتماعی وارد خواهند شد و نیاز فراوان تری به وسایل سرگرم كننده پیدا خواهند كرد. طبیعتاً كتاب خوب یكی از بهترین لوازم سرگرمی و حتی حامی روانی آنان به حساب می آید كه البته در این راه خودمان هم به اندازه آنان در اهدای كتاب مشاركت می كنیم.
تیمورزاده خاطرنشان كرد: علاقمندان حتی می توانند مبلغ موردنظر خویش را برای مشاركت در طرح كتاب مهربانی به شماره حساب ۰۳۱۰۲۰۱۲۹۰۰۰۵ و یا كارت ۱۸۵۳-۵۸۵۱-۶۹۱۵-۶۰۳۷ به نام فرهاد تیمورزاده واریز كرده و ما به نیابت از آنان معادل دوبرابر مبلغ خریدشان، كتاب ها را انتخاب و ارسال كنیم. در این حالت با استفاده از تلفن ۸۳۳۸۳-۰۲۱یا تلگرام كتابفروشی به شماره ۰۹۳۶۵۵۵۲۰۸۵ ما را در جریان تصمیم خود قرار دهند.
 

1396/08/29
11:24:41
5.0 / 5
5370
تگهای خبر: اهدا , رمان , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
کادو

كادو دونی

فروش انواع کادو

kadodooni.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كادو دونی محفوظ است