دو مجموعه شعر برای كودكان منتشر گردید

دو مجموعه شعر برای كودكان منتشر گردید كادو دونی: مگر لب زیپ دارد و جیر و جیر و جیر، قور و قور و قور، دو مجموعه شعر برای كودكان هستند كه از جانب انتشارات امیركبیر انتشار یافته اند.


به گزارش كادو دونی به نقل از مهر، «مگر لب زیپ دارد» مجموعه شعر غلامرضا بكتاش برای كودكان است. بكتاش كه پیش تر، شعرهایی با مبحث طبیعت سروده بود، در این مجموعه شعر از زبان كودكان، سخن گفته و به دنیای ماشینی واكنش نشان داده است. در واقع، «مگر لب زیپ دارد»، نگاه اعتراض آلود كودكان و نوجوانان را در دنیای ماشینی ترسیم می كند؛ عصری كه در آن كودكان محكوم به تنهایی هستند و هیچ كس نیست كه به چراها و چگونگی این موضوع، پاسخ مناسب دهد، چون كه والدین امروزی، حوصله و وقت این كارها را ندارند.
«جیر و جیر و جیر، قور و قور و قور» سروده خاتون حسنی است كه از جانب انتشارات امیركبیر برای گروه سنی الف و ب منتشر شده؛ در این مجموعه شاعر از حس و حال یك دختر بچه در رویارویی با عناصر طبیعی چون صدای جیرجیرك و قورباغه و تابستان گرم و تاب سواری گفته است. در یكی از این شعرها می خوانیم: «تابستونه/ ابر سیاهه خوابه خورشید خانم/ یه ریز داره می تابه خدا كنه/ ابر سیاه دوباره/ بیدار شه و بباره» «مگر لب زیپ دارد» سروده غلامرضا بكتاش با تصویرگری منصوره محمدحسینی و «جیر و جیر و جیر، قور و قور و قور» سروده خاتون حسنی با تصویرگری عسل حاذقی را انتشارات امیركبیر در ۱۰۰۰ نسخه و به قیمت ۷ هزار تومان برای گروه سنی ج منتشر نموده است.

1397/03/21
15:09:39
5.0 / 5
5372
تگهای خبر: انتشار , تصویر , شعر , كودكان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲
کادو

كادو دونی

فروش انواع کادو

kadodooni.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كادو دونی محفوظ است