مدیركل حوزه هنری خوزستان:

ترویج ادبیات پایداری توسط حوزه هنری

ترویج ادبیات پایداری توسط حوزه هنری به گزارش كادو دونی مدیركل حوزه هنری انقلاب اسلامی استان خوزستان اظهار داشت: عمده تلاش ما بر نشر و ترویج ادبیات پایداری است و تا این لحظه سه كتاب در این زمینه چاپ شده است.



به گزارش كادو دونی به نقل از مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین طباطبایی ظهر پنج شنبه در دیدار صمیمانه كاركنان و هنرمندان حوزه هنری خوزستان با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار نمود: حوزه هنری انقلاب اسلامی در جهت وظایفی كه بعنوان یك نهاد انقلابی به آن محول شده برنامه های فرهنگی زیادی را برای احیای فرهنگ انقلابی اجرا می كند.
وی اضافه كرد: عمده تكلیف حوزه هنری در خوزستان توجه به فرهنگ و ادبیات پایداری و دفاع است.
مدیركل حوزه هنری استان خاطرنشان كرد: خوزستان با وجود همه سختی ها، محدودیت ها وكم و كاستی ها۸۰ درصد بار جنگ را به دوش كشید و هرچند از سایر مناطق كشور هم در اینجا شهید شدند اما بخش عمده جنگ در خوزستان بود.
حجت الاسلام طباطبایی اظهار داشت: مردم ما اعم از بزرگ و كوچك با این اتفاق تلخ دست به گریبان بودند و دایره المعارف بزرگ، گسترده، انسان ساز و تربیتی در این حوزه قرار دارد.
وی ادامه داد: عمده تلاش ما بر نشر و ترویج ادبیات پایداری است و تا این لحظه سه كتاب تیمار غریبان از آبادان، كتاب دین خاطرات بچه های مسجد جزایری و كتاب شهید شرافت چاپ شدند.
مدیركل حوزه هنری خوزستان عنوان كرد: چندین كتاب دیگر در حوزه ادبیات پایداری و دفاع مقدس در دست چاپ است و كتاب شهید هم در مراسم دیگری كه در سطح و شأن این شهید باشد چاپ می گردد.

 

1397/01/23
18:54:48
5.0 / 5
4925
تگهای خبر: ادبیات , فرهنگ , كتاب , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱
کادو

كادو دونی

فروش انواع کادو

kadodooni.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كادو دونی محفوظ است