لاله اسكندری ـ بازیگر خانواده دكتر ماهان :

كمتر سریالی با مبحث پشتیبانی از حیوانات تولید شده است

كمتر سریالی با مبحث پشتیبانی از حیوانات تولید شده است كادو دونی: لاله اسكندری كه مقرر است بزودی مقابل دوربین سریال «خانواده دكتر ماهان» برود، در این زمینه اظهار داشت: دغدغه این سریال محیط زیست است و تابحال سریالی كه مستقیما به مساله محیط زیست بپردازد در تلویزیون ساخته نشده است.


این بازیگر در گفت وگو با ایسنا درباره ی نقش خود در سریال «خانواده دكتر ماهان» به كارگردانی راما قویدل، توضیح داد: آنچه در نگاه اول برایم جذاب بود و دوست داشتم در این مجموعه حضور داشته باشم، قصه این سریال است. مبحث و دغدغه این مجموعه تلویزیونی محیط زیست و پشتیبانی از حیوانات است. شاید در این سال ها در تلویزیون، مجموعه ای با این مورد كمتر داشتیم و سریالی مشخصا به این مورد نپرداخته است.
او كه در این سریال نقش «نیلوفر» را ایفا می كند، با اشاره به اینكه «ساخت سریالی با مضمون محیط زیست اتفاقی نو محسوب می شود»، اظهار نمود: امیدوارم در تولید این كار هم اتفاقات خوبی رخ دهد و ما بتوانیم چگونگی رفتار با پیرامون، محیط زیست و حیوانات را در میان مردم فرهنگسازی نماییم و قصه ای جذاب بسازیم تا مردم كشورمان آن را دوست داشته باشند.
اسكندری همینطور درباره مراحل تولید سریال «خانواده دكتر ماهان» بیان كرد: ما این روزها مشغول انجام مراحل پیش تولید این مجموعه هستیم و مقرر است بزودی تولید این سریال آغاز شود و ساخت آن هم چند ماه طول خواهد كشید.
بازیگر سریال های «خاك سرخ» و «مشق عشق» در انتها ابراز امیدواری كرد كه نتیجه همراهی و همكاری تیم سازنده این مجموعه تلویزیونی، اتفاقی خوب را در مجموعه آثار تلویزیونی رقم بزند.


به گزارش كادو دونی به نقل از ایسنا، تصویربرداری سریال «خانواده دكتر ماهان» كه به سفارش گروه نوجوان سیما فیلم مقرر است در ۲۶ قسمت ساخته شود، بعد از نهایی شدن لیست بازیگران آغاز می گردد.
«خانواده دكتر ماهان» داستانی در ستایش زندگی و خوشبختی خانوادگی است و مخاطبش را به ساده زیستی داوطلبانه دعوت می كند. این مجموعه روایتگر نگاهی تازه در جهت تشویق جسارت تغییر و شكستن عادت هایی است كه انسان امروز را تنهاتر از همیشه، خسته و ملول كرده است.
امین زندگانی، حدیث فولادوند، لاله اسكندری، شیوا ابراهیمی، بهرام شاه محمدلو، ارسطو خوش رزم، امیرحسین صدیق، سعید امیرسلیمانی و راضیه برومند همچون بازیگرانی هستند كه تابحال حضور آنها در سریال «خانواده دكتر ماهان» قطعی شده است.
به گفته راما قویدل «این سریال تلویزیونی در واقع یك درام اجتماعی خانوادگی با مبحث اصلی حفاظت از محیط زیست و پشتیبانی از حقوق حیوانات است؛ موضوعی بسیار مهم و جدی كه تابحال كمی مغفول مانده و اتفاق خوبی است كه به آن پرداخته می گردد.»
عوامل سریال «خانواده دكتر ماهان» عبارتند از:
بهروز خوش رزم (تهیه كننده)، راما قویدل (كارگردان)، علی شیرمحمدی (مدیر تولید)، نسیم خُراشادی زاده (نویسنده)، آرش خلاق دوست (مدیر تصویربرداری)، مرتضی اصلانزاده (مدیر صدابرداری)، سهیلا نعمتی (طراح صحنه و لباس)، مهین نویدی (طراح گریم)، سامرند معروفی (برنامه ریز)، سیاوش رمضانلو (دستیار اول كارگردان)، نگار افشار (دستیار دوم كارگردان)، محمدرضا جبلی (دستیار سوم كارگردان)، مهران بی پروا (عكاس)، مرتضی رنجبران (روابط عمومی).




1396/12/06
14:28:11
5.0 / 5
5649
تگهای خبر: تصویر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
کادو

كادو دونی

فروش انواع کادو

kadodooni.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كادو دونی محفوظ است