قیمت دمنوش لاغری ستین

قیمت دمنوش لاغری ستین در دسته بندی دمنوش ستین دمنوش هایی از جمله دمنوش بادرنجبویه برای لاغری، دمنوش چای سبز ترکیبی دکتر بیز و دمنوش رازیانه ترکیبی ستین برای لاغری به چشم می خورد.


قیمت دمنوش لاغری ستین

در دسته بندی دمنوش ستین دمنوش هایی از جمله دمنوش بادرنجبویه برای لاغری، دمنوش چای سبز ترکیبی دکتر بیز و  دمنوش رازیانه ترکیبی ستین برای لاغری به چشم می خورد. هر یک از دمنوش های نام برده شده سعی می کنند با افزایش سوخت و ساز بدن فرایند لاغری را سرعت ببخشند و شما را به وزن ایده آلتان نزدیک کنند. در ادامه به صورت کوتاه به توضیح هر یک از آن ها می پردازیم.

 

دمنوش چای سبز ترکیبی دکتر بیز

دمنوش چای سبز ترکیبی دکتر بیز یکی از محصولاتی است که برای کاهش وزن و افزایش سوزاندن چربی مؤثر است. در ترکیبات این دمنوش مواردی مانند چای سبز به عنوان مکمل اصلی و سایر مواد گیاهی مثل گلوکومانان، گوگول، گارسینیا کامبوجیا، لی کارنیتین و مواد دیگر وجود دارد. چای سبز به دلیل خواص ضد اکسایشی و اثرات مثبتش روی سوزانندگی چربی بدن، معروف است. برخی از ویژگی های این دمنوش عبارتند از:

  1. جلوگیری از بروز بیماری های قلبی
  2. حاوی ترکیبات ارگانیک و گیاهی
  3. مفید برای کنترل دیابت نوع دو
  4. بهبود عملکرد دستگاه گوارش
  5. دارای خاصیت ضد ویروسی
  6. کمک به کاهش وزن و سایز
  7. کمک به کاهش کلسترول
  8. خوش طعم و خوش بو
  9. بهبود بیماری های کبد

خوب است اشاره نماییم شما برای خرید دمنوش چای سبز ترکیبی دکتر بیز باید بودجه ای در حدود 600 تا 800 هزار تومان را برای یک پک 12 عددی آن در نظر بگیرید.

دمنوش رازیانه ترکیبی ستین برای لاغری

دمنوش رازیانه ترکیبی ستین یکی دیگر از محصولاتی است که برای کمک به لاغری و کنترل وزن، از آن استفاده می شود. این ترکیب شامل رازیانه به عنوان مکمل اصلی و سایر مواد گیاهی مثل زنجبیل، نعناع، گل گاوزبان و مواد دیگر می باشد. خوب است بدانید رازیانه به عنوان یک گیاه با خواص فراوان شناخته شده است که از جمله تأثیرات مثبت افزایش سلامت قلب، کنترل قند خون، کاهش التهابات و حتی حفظ سلامت مغز است.

لازم است اضافه نماییم شما باید مبلغی در حدود 100 تا 200 هزار تومان را بابت خرید این محصول پرداخت نمایید.

دمنوش بادرنجبویه برای لاغری

دمنوش بادرنجبویه دکتر بیز یکی دیگر از گیاهان دارویی است که به عنوان مکمل برای لاغری مورد استفاده قرار می گیرد. این گیاه دارای خواص متعددی است و برای کاهش وزن و کنترل چربی های بدنی مفید می باشد. برخی از خواص این دمنوش عبارتند از:

  1. تحریک متابولیسم: بادرنجبویه به افزایش متابولیسم بدن کمک می کند و باعث سوزاندن چربی های اضافی و کاهش وزن می شود.
  2. کنترل اشتها: مصرف بادرنجبویه باعث کاهش اشتها و کنترل می شود
  3. ضد التهاب و آنتی اکسیدان: بادرنجبویه دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است که می تواند در کاهش التهابات بدن و حفظ سلامتی پوست و بافت های بدن کمک کند.
  4. تنظیم قند خون: برخی تحقیقات نشان داده اند که بادرنجبویه به مدیریت قند خون کمک می کند.

برای تهیه این محصول درجه یک باید بودجه ای در حدود 100 الی 200 هزار تومان را کنار بگذارید.

1403/02/31
22:44:32
5.0 / 5
399
تگهای خبر: رپورتاژ , سلامت , كیفیت , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴
کادو

كادو دونی

فروش انواع کادو

kadodooni.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كادو دونی محفوظ است