مدیران صداوسیما در لباس خادمان امام رضا(ع)

مدیران صداوسیما در لباس خادمان امام رضا(ع) کادو دونی: معاون صدا به همراه تعدادی از مدیران شبکه های رادیویی، با حضور در شهر مشهد ضمن زیارت از حرم مطهر امام رضا (ع) و بازدید از دستاوردهای آستان قدس رضوی، برای ساعاتی با پوشیدن لباس خادمان امام رضا (ع)، در محضر زوار به ارائه خدمت پرداختند.


به گزارش خبرنگار ایسنا، حضور مدیران شبکه های رادیویی در مشهد مقدس با هدف زیارت از حرم امام رضا (ع) و بازدید از دستاوردها و نمایشگاه آستان قدس رضوی و همچنی امضای تفاهم نامه با سازمان ها و ارگان های فرهنگی استان خراسن رضوی، در ادامه دیدارهای مدیران صداوسیما در هفته کرامت شکل می گیرد.
پیش تر معاون سیما و مدیران شبکه های تلویزیونی نیز با حضور در مشهد مقدس با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت و گو کرده بودند.
در این زمینه بخوانید:
گزارش ایسنا از دیدار تولیت آستان قدس رضوی با مدیران شبکه های تلویزیونی
در مسافرت معاون صدا و مدیران شبکه های رادیویی به مشهد مقدس که همچنان درحال جریان است، معاون صدا بر اهتمام شبکه ها برای معرفی و تبیین دستاوردهای آستان قدس رضوی با تمام قدرت و توان به مخاطبان اصرار کرد.
بعد از این بازدید مدیران شبکه های رادیویی با پوشیدن لباس خادمین امام رضا (ع) برای ساعاتی به ارائه خدمات به زوار پرداختند.



بر اساس این گزارش ایسنا، پیرو تفاهم نامه معاونت صدا با استانداری خراسان رضوی و دبیرخانه کارگروه ملی زیارت، که مدتی پیش به امضاء رسیده بود، شبکه های مختلف رادیویی با ارگان ها و نهادهای مختلف این استان تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.
روابط عمومی معاونت صدا اعلام نموده است، این تفاهم نامه ها باتوجه به تشرف بیش از ۴۰ میلیون زائر در سال به مشهد مقدس و لزوم فرهنگ سازی، معرفی و تبیین کارهای مجموعه های مختلف و اطلاع رسانی دقیق در عرصه کارهای مربوط به ارائه خدمات مورد نیاز زائران و معرفت افزایی به امضاء رسید.
این جلسه با حضور علی بخشی زاده معاون صدا، نظری، استاندار استان خراسان رضوی و تعدادی از مدیران این استان و مدیران شبکه های رادیویی در مشهد مقدس انجام شد.
بخشی زاده با تأکید بر این که ما باید زبان دستگاه های مختلف کشور باشیم، اظهار داشت: ما باید بستری را فراهم سازیم تا مجموعه عملیاتی که در دستگاه های اجرائی کشور به منصه ظهور می رسد، به سمع و نظر مخاطب برسد. از سویی رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) حلقه مفقوده حوزه فرهنگ را در تعابیر مختلف و سال های مختلف جهاد تبیین فرمودند. ما امسال در ذیل سند تحول که برای سازمان صداوسیما تعریف شده یک شعار محوری برای رادیو قرار داده ایم، آن هم تقویت سرمایه اجتماعی است.
بخشی زاده اذعان کرد: امروز که رسانه ملی در راستای تحول گام بر می دارد، رادیو در این جهت با رویکرد جهاد تبیین در تمامی زمینه های؛ سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، هنری و... اهتمام در افزایش مشارکت اجتماعی در امتداد تقویت حس اعتماد، امیدآفرینی و رضایت مندی دارد، در زمانی که دشمن با هجمه های دروغین اهتمام در القا ناامیدی بین مردمی می کند.
وی ادامه داد: زمانی که ۴۰ میلیون زائر بدون هیچ مشکل و در کمال آرامش، سالانه به مشهد مقدس عزیمت می کنند، این نشان از کوشش های بی وقفه و پشت پرده مجموعه های مختلف دارد که ما باید این توانمندی ها را با به رخ کشیدن و معرفی دقیق بمنظور ایجاد حس امید آفرینی و ارتقای سرمایه اجتماعی به کار گیریم تا کوشش های دشمن خنثی شود. امیدواریم با این همکاری چند جانبه این ظرفیت و هم افزایی ها به جایگاه مطلوبی برسد.
معاون صداوسیما اظهار داشت: ما در بررسی ها و تفاهم نامه هایی که با دستگاه های مختلف داشته ایم به یک راه حل عملیاتی رسیده ایم. این همه دستگاهی که در خدمت ۴۰ میلیون زائر است، عملیات اینها را با بهره گیری از تمام امکانات رادیویی به مخاطب عرضه نماییم. ان شاء الله مفید به فایده خواهد بود و ظرفیت شبکه ها متناسب با ریل گذاری ماموریتی و هدف هایی که برای آنها تعیین شده با دستگاه های متناظر یک کار تفاهم ای خوبی شکل گیرد که زحمات به سمع و نظر مخاطبین برسد.
نظری، استاندار استان خراسان رضوی هم با اشاره به منبع جامع وجود حضرت امام رضا (ع) در مشهد مقدس اظهار داشت: ما باید تلاش نماییم که زائران بیشترین بهره و تاثیر را از زیارت حضرت ثامن الحجج داشته باشند، کسی که به قصد زیارت آمده است، این پیام ها و ارتباط شما ارتباط محتوایی می شود و کیفیت را بالا می برد. این ارتباط گیری و اتصال بوسیله رسانه اتفاق می افتد.
استاندار استان خراسان رضوی در ادامه متذکر شد: رادیو خیلی موثر و موثر است، اگر شما این امکان را فراهم کنید ما به زائران ۱۰۰ میلیون در سال فکر می نماییم.
نظری در آخر اظهار امیدواری کرد: من امیدوار هستم با این نیت هایی که داریم، زمینه و همیاری های که در دستگاه های مختلف استان است، ان شاء الله افق خوبی را پیش رو داشته باشیم.
حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در این جلسه ضمن اشاره به چهار پیک زیارتی به مشهد مقدس اشاره کرد: زوار علاوه بر اسکان، امنیت، بهداشت، ترافیک، راهنمای زائر و خدمات فرهنگی و... به برنامه ریزی نیاز دارند، رسانه می تواند موجب شود علاوه بر این که زائر به مقصد بر سد، به مقصود هم برسد.
مهدی شاملو، مدیر رادیو ایرانصدا با اشاره به این که ایرانصدا پلت فرم دریافت رادیو در ابزارهای نوین است، اظهار داشت: مخاطبان در بیشتر نقاط جهان می توانند ۹۹ شبکه رادیویی شامل شبکه های سراسری و استانی را در بستر اپلیکیشن ایرانصدا دریافت نمایند. روزانه بیش از ۵/۲ میلیون بار پخش رادیو بوسیله ایرانصدا شنیده می شود.
شاملو اشاره کرد: عدد و رقمی که زوار و مخاطبان در موارد خاص به رادیو مراجعه می کنند، خیلی قابل توجه است. ایرانصدا به عنوان پلتفرمی که در دسترس تر خواهد بود، می تواند در فضاهایی که خلاء دسترسی به رادیو بوسیله موج اف. ام یا دستگاه های ستاپ باکس وجود دارد، امکان شنیدن رادیو را فراهم آورد.
شاهید مظفری، قائم مقام معاونت صدا با اشاره به ماموریت شبکه های رادیویی اظهار داشت: هر کدام از رادیوهای ما باتوجه به تخصص شان ماموریت های خاصی دارند، برایند همکاری این شبکه ها با ارگانهای متناظر خود می تواند این مهم را محقق کند.
در آخر این جلسه پیش از امضای تفاهم نامه های همکاری، مدیران اجرائی استان خراسان رضوی نیز پیشنهادات و نکاتی را مطرح نمودند و قرار شد به سبب پوشش حداکثری جاده ای، شبکه رادیویی ایران محوریت پخش برنامه های اصلی این طرح را بر عهده داشته باشد و سایر شبکه های سراسری رادیو و رادیو زیارت بسته به موضوع و ماموریت خود با شبکه رادیویی ایران همکاری کنند و ایرانصدا نیز بستر پخش فراگیر این برنامه ها را در فضای مجازی فراهم آورد.




منبع:

1402/03/05
14:17:32
5.0 / 5
279
تگهای خبر: آرامش , تخصص , خدمات , رسانه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
کادو

كادو دونی

فروش انواع کادو

kadodooni.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كادو دونی محفوظ است