به میزبانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

نشست وبیناری مجمع پژوهشگاه های علوم انسانی اسلامی برگزار گردید

نشست وبیناری مجمع پژوهشگاه های علوم انسانی اسلامی برگزار گردید به گزارش کادو دونی نشست وبیناری مجمع پژوهشگاه های علوم انسانی اسلامی با حضور معاون وزیر علوم و رؤسای پژوهشگاه های قم و به میزبانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار گردید.


به گزارش کادو دونی به نقل از مهر، نشست وبیناری مجمع پژوهشگاه های علوم انسانی – اسلامی با حضور غلامحسین رحیمی معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رؤسای پژوهشگاه های قم و به میزبانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار گردید.
حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی که دبیری این جلسه را بر عهده داشت، با عنایت به پیش رو بودن هفته پژوهش در اواخر آذرماه و تاکید معاون پژوهشی وزارت علوم بر برگزاری هر چه بهتر این هفته، پیشنهاد کرد که هر یک از پژوهشگاه ها با برگزاری کرسی ها و نشست های علمی در این برنامه مشارکت کنند.
در ادامه این نشست، هر یک از رؤسای پژوهشگاه ها به عرضه پیشنهادهای خود برای برگزاری این برنامه ها و پذیرش یکی از پنل ها با عنایت به حوزه فعالیتهای خود پرداخت.
رحیمی هم به لزوم برگزاری جلساتی در مورد موضوعات مختلف همچون نظام سازی حوزه پژوهش علوم انسانی، پیشگیری از موازی کاری، توجه به نقش مقالات علمی – پژوهشی در تحقیقات علوم انسانی، تبیین اولویت های پژوهشی کلان در جلسات آینده این مجمع پرداخت.
همچنین، در نشست مذکور با عضویت مرکز تحقیقات اسلامی نور در مجمع پژوهشگاه های علوم انسانی – اسلامی موافقت شد.


منبع:

1399/09/14
18:42:53
5.0 / 5
907
تگهای خبر: فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
کادو

كادو دونی

فروش انواع کادو

kadodooni.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كادو دونی محفوظ است