مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مركزی خبرداد؛

پرداخت تسهیلات به هنرمندان لطمه دیده از كرونا در استان مركزی

پرداخت تسهیلات به هنرمندان لطمه دیده از كرونا در استان مركزی مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مركزی اظهار داشت: تا حالا بیش از سه میلیارد تسهیلات ویژه كرونا به هنرمندان استان توسط بانك های عامل پرداخت شده است.



حجت الاسلام عباس دانشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار نمود: وزارت ارشاد بمنظور جبران قسمتی از خسارت های ناشی از شیوع ویروس کرونا به هنرمندان تسهیلاتی با کارمزد ۱۲ درصد در نظر گرفت بطوریکه افراد با مراجعه به سامانه کارا از تسهیلات استفاده می کردند.
وی اضافه کرد: در استان مرکزی بیش از ۱۵۰ نفر از هنرمندان برای بهره مندی از این تسهیلات در این سامانه ثبت نام کردند و بیش از سه میلیارد تومان تسهیلات ویژه کرونا توسط بانکهای عامل به آنها پرداخت شده است.
به گفته دانشی بمنظور پشتیبانی از هنرمندان توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه دیگری نیز در دست اقدام است که اطلاع رسانی خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد فرهنگ ارشاد اسلامی اظهار داشت: سینماداران می توانند با مراجعه به سامانه یاد شده نسبت به ثبت نام و دریافت تسهیلات ویژه کرونا به مبلغ ۱۰ میلیون تومان اقدام نمایند.
دانشی درباب وضعیت بازگشایی آموزشگاه های هنری عنوان کرد: هم اکنون تمامی آموزش های هنری تعطیلست و تنها آموزش های انفرادی در آموزشگاه های آزاد با حداقل پنج نفر و رعایت شیوه نامه های بهداشتی بلامانع و بیشتر از پنج نفر ممنوع می باشد.

1399/08/12
19:31:21
5.0 / 5
1418
تگهای خبر: آموزش , سینما , فرهنگ , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
کادو

كادو دونی

فروش انواع کادو

kadodooni.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كادو دونی محفوظ است