برگزاری كارگاه های هنر محیطی در 5 استان كشور

برگزاری كارگاه های هنر محیطی در 5 استان كشور به گزارش كادو دونی نخستین دوره مستر كلاس اینترنتی «هنر معاصر» با مدیریت احمد نادعلیان و حمایت اداره كل هنرهای تجسمی و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برگزار می گردد.


به گزارش کادو دونی به نقل از ایسنا و به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، احمد نادعلیان که مدیریت این کارگاه مجازی را برعهده دارد، اظهار داشت: طی توافقنامه ای که با اداره کل هنرهای تجسمی و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر امضا شده، مقرر است در پنج استان کشور کارگاه های هنر محیطی با رویکرد هنرهای جدید برگزار نماییم.
نادعلیان افزود: با عنایت به شیوع کرونا و لزوم فاصله گذاری اجتماعی ما تصمیم گرفتیم به جای جشنواره حضوری، کارگاه مجازی هنر معاصر برگزار نماییم. برای این کارگاه هنرمندان منتخب به تبادل تصویر متن و فایل صوتی یا ویدئویی می پردازند. بعد از آشنایی جمع با کارهای یکدیگر مرحله به مرحله چگونگی شکل گیری یک اثر فردی یا جمعی آموزش داده می شود.
او افزود: از مهمترین دستاوردهای برگزاری این کارگاه فراگیر بودن آن است. با روش پیشین، تنها اعضای حاضر در این پروژه توانایی ارتباط با آثار یکدیگر و تبادل نظر داشتند و در نهایت نتیجه به علاقه مندان و جامعه هنری اعلام می شد، ولی حالا تمامی کاربران می توانند از راه فضاهای مجازی مرتبط شاهد فرایند تولید آثار باشند. همان گونه که مقرر کردیم تمامی شرکت کنندگان در این مستر کلاس که متعاقبا اسامی آنها اعلام می شود، از روش اجرای اثر هنری شان فیلم ویدئویی منتشر می کنند.
نادعلیان اظهار داشت: پیش از این شصت و یک دوره، جشنواره هنرهای محیطی برگزار کرده ایم که دوره شصتم همزمان با بیست و ششمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی جوانان در شهریور سال قبل در ایلام و شصت ویکمین دوره هم در آذرماه در شهر یزد همزمان با نخستین همایش ملی شیوه های عرضه در هنرهای جدید برگزار شدند. این دوره هم با حمایت اداره کل هنرهای تجسمی و با عنایت به شرایط پیش آمده به صورت مجازی برگزار می گردد.



1399/02/21
23:17:19
5.0 / 5
2547
تگهای خبر: آموزش , تصویر , تولید , جشن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
کادو

كادو دونی

فروش انواع کادو

kadodooni.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كادو دونی محفوظ است