استاندار بوشهر:

روحیه همدلی و جهادی مردم ایران یادگار باارزش دوران دفاع مقدس است

روحیه همدلی و جهادی مردم ایران یادگار باارزش دوران دفاع مقدس است به گزارش كادو دونی بوشهر استاندار بوشهر اظهار داشت: شهدا و ارزش های دفاع مقدس، سرمایه بزرگ روحیه همدلی، جهاد و ایثار و از خودگذشتگی را به مردم ایران ارزانی داشته است و همیشه باید قدردان شهدا باشیم.


عبدالكریم گراوند ظهر امروز در آیین تجلیل از دست اندركاران كنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر با قدردانی از عوامل اجرایی این رویداد مهم فرهنگی در استان بوشهر و تبریك سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار نمود: سپاه در ایام آغازین انقلاب، دفاع مقدس، دوران سازندگی و امروز همیشه نقش آفرین بوده و امروز هم شاهد جلوه هایی از روحیه ایثار و از خودگذشتگی برگرفته از روحیه دوران دفاع مقدس هستیم.
وی ادامه داد: دفاع مقدس یك گنجینه بود و امروز نیز شاهد آثار آن در جامعه اسلامی هستیم، امروز كه جامعه ما با یك بیماری عالم گیر روبه رو شده و كشورهای پیشرفته در تامین نیازمندی های خود با مشكل مواجهند اما در ایران اسلامی با وجود روحیه ای ایثار و از خود گذشتگی كه وجود دارد، مردم و گروه های جهادی و مسئولان در كنار هم قرار گرفته و خیلی از نیازمندی ها برای مقابله با این بیماری مرتفع شد.
استاندار بوشهر افزود: شهدا و ارزش های دفاع مقدس، سرمایه بزرگ روحیه همدلی، جهاد و ایثار و از خودگذشتگی را به مردم ایران ارزانی داشته است و همیشه باید قدردان شهدا باشیم.
گراوند با قدردانی از حضور فرمانده كل سپاه در كنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر اضافه كرد: خوشبختانه با لطف خدا، همّت اقشار مختلف مردمی شامل خانواده بزرگ شهدا و ایثارگران و مجموعه مدیریتی استان، شاهد برگزاری باشكوه این كنگره بودیم.
وی با قدردانی از خانواده معظم شهدای استان كه حضوری پرشور در كنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر داشتند، اظهار داشت: سخنرانی رهبر معظم انقلاب هم در جمع اعضا كنگره و اظهارات ایشان در مورد بوشهر برای همیشه در اذهان مردم باقی می ماند.




منبع:

1399/02/02
13:17:17
5.0 / 5
2876
تگهای خبر: رمان , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
کادو

كادو دونی

فروش انواع کادو

kadodooni.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كادو دونی محفوظ است