اعلام جزئیاتی از مسابقه داستانك نویسی كلمات ضد كرونا

اعلام جزئیاتی از مسابقه داستانك نویسی كلمات ضد كرونا به گزارش كادو دونی مدیر موسسه نشر صاد جزئیاتی از مسابقه داستانك نویسی كلمات ضد كرونا را اعلام نمود.



به گزارش كادو دونی به نقل از مهر، مسابقه داستانك نویسی «كلمات مقابل كرونا» همزمان با شیوع بیماری كرونا از طرف نشر صاد و نشرسرای خودنویس و با همكاری خبرگزاری مهر در دست برگزار قرار گرفته است.
قاسم صفایی نژاد مدیر مؤسسه نشر صاد و نشرسرای خودنویس در گزارش كادو دونی به نقل از مهر درباره این رویداد عنوان كرد: سال قبل ما تجربه خوبی در برگزاری یك مسابقه داستان نویسی با عنوان خودنویس را تجربه كردیم كه در آن بیش از ۴۵۰ اثر از شركت كنندگان در سراسر كشور داوری و مورد بررسی قرار گرفت. برنامه ما برگزاری دوره دوم این مسابقه و اعلام فراخوان آن درانتها سال جاری بود كه به سبب شیوع كرونا به این نتیجه رسیدیم كه این مسابقه را با در چارچوب فراخوانی برای خلق داستانك هایی با موضوع كرونا برگزار نماییم.
وی افزود: این مسابقه هم اكنون بوسیله شبكه های اجتماعی خود به آدرس @khodnevis_ir در شبكه اجتماعی تلگرام و نیز @khodnevis99 در شبكه اجتماعی اینستاگرام و نیز نشانی پست الكترونیكی info@khodnevis.ir در حال برگزاری است و علاقه مندان می توانند داستانك های خودرا كه باید حجمی معادل حداكثر یكصد كلمه داشته باشد با این نشانی ها به مسابقه ارسال نمایند.
وی ابراز امیدواری كرد این مسابقه كه تا اختتام فروردین ماه در دست برگزاری است بتواند میزبان آثاری از نویسندگان سرشناس ایران و نیز علاقه مندان به داستان نویسی در سراسر كشور بوده و در نكنار آن بتوان از ظرفی برگزاری آن به پیشی برای گردآوری تجربه های ایرانیان در مواجهه با بیماری كرونا دست پیدا كرد تا هم موجبات نگارش اثری دراین زمینه فراهم شده و هم از تحلیل آنها برای تولیدات فرهنگی دیگر نیز بهره برد.
ص فایی نژاد اشاره كرد: این مسابقه در واقع آغازی است بر برنامه سراسری ما برای پشتیبانی از تولیدات ادبی توسط تمامی ایرانیان. در این برنامه هدف ما این است كه هر كسی در هر جای ایرانی اثری را نوشت كه حس كرد قابلی انتشار دارد، را دریافت و بررسی نموده وبه او خدمات مشاوره ای و سایر خدمات دراین زمینه را ارائه نماییم.

1399/01/03
20:23:46
5.0 / 5
3130
تگهای خبر: انتشار , تولید , خدمات , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴
کادو

كادو دونی

فروش انواع کادو

kadodooni.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كادو دونی محفوظ است