اقدام مركز اسناد دفاع مقدس برای روزهای تعطیل مردم

امكان دسترسی به فایل های بیش از ۱۳۰ عنوان كتاب به صورت رایگان

امكان دسترسی به فایل های بیش از ۱۳۰ عنوان كتاب به صورت رایگان كادو دونی: مركز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس بمنظور جلب نظر مردم و همین طور كاهش تردد آنها برای خرید كتاب در كتاب فروشی ها و ترویج كتاب خوانی مبادرت به تسهیل در دسترسی آثار انتشار یافته خود كرد.



به گزارش كادو دونی به نقل از مهر، با شیوع ویروس كرونا در كشور و باتوجه به فراغتی كه ایجادشده، این مركز بمنظور جلب نظر مردم و پژوهشگران و محققین و همین طور كاهش تردد آنها برای خرید كتاب در كتاب فروشی ها و ترویج كتاب خوانی مبادرت به تسهیل در دسترسی آثار انتشار یافته خود كرده است.
به همین منظور مركز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس بر آن شده است تا فایل پی. دی. اف (PDF) ۱۳۰ عنوان از كتاب های خودرا به صورت رایگان در اختیار مردم بزرگوار كشور قرار دهد.
این كتاب ها شامل كتاب های پژوهشی هستند كه در حوزه های تاریخ شفاهی فرماندهان در دوران دفاع مقدس، روزشمارها، اطلس ها، كتب نبردی، مطالعات اجتماعی و آثار ترجمه ای است.
علاقه مندان می توانند برای دریافت این آثار به تارنمای مركز به آدرس اینجا بازگشت كنند.
امید است در روزهای نوروز و در ایام كرونایی در خانه بمانیم و با خواندن كتاب از اضطراب این روزها بكاهیم و همه شهروندان از چالش به وجود آمده بعنوان یك فرصت برای ترویج فرهنگ مطالعه كتاب و كتاب خوانی خصوصاً در حوزه دفاع مقدس، استفاده كنند.




1398/12/28
23:12:26
5.0 / 5
3253
تگهای خبر: انتشار , خرید , رمان , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲
کادو

كادو دونی

فروش انواع کادو

kadodooni.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كادو دونی محفوظ است