سفارش سردار ادیبی به زوار راهیان نور

سفارش سردار ادیبی به زوار راهیان نور به گزارش كادو دونی دبیر ستاد مركزی راهیان نور كشور اظهار داشت: به مردم سفارش می نماییم به دستورالعمل های صادره از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی عمل كنند و بمنظور جلوگیری از پراكنده شدن بیشتر این بیماری، از انجام سفر بپرهیزند.



به گزارش كادو دونی به نقل از ایسنا، سردار نادر ادیبی» دبیر ستاد مركزی راهیان نور كشور در ارتباط با اقداماتی كه برای پیش گیری از گسترش ویروس كرونا در یادمان های دفاع مقدس پیش بینی شده است.

وی افزود: امسال باتوجه به شیوع بیماری موسوم به كرونا و برای جلوگیری از گسترش این ویروس و كمك به مجموعه بهداشت و درمان كشور، ستاد مركزی راهیان نور بنا به درخواست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی و مصوبه كمیته تخصصی بهداشت و درمان راهیان نور كشور، تصمیم گرفت اعزام سفرهای گروهی به راهیاننور را تا اطلاع بعدی به تعویق بیاندازد؛ برای همین برمبنای دستور رئیس ستاد كل نیروهای مسلح، رئیس ستاد مركزی راهیان نور كشور به استانها و مراكز اعزام كاروان های راهیاننور ابلاغ نمود تا از اعزام گروه های مختلف دانش آموزی، دانشجویی و سایر بخش های جامعه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس پرهیز كنند.


وی افزود: با این وجود، مناطق عملیاتی دفاع مقدس و یادمان ها، آمادگی پذیرش زوار احتمالی و مسافرانی كه با خودرو های شخصی در چنین مراكزی حضور می یابند را دارند و در این رابطه به مردم سفارش می نماییم به دستورالعمل های صادره از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی عمل كنند و بمنظور جلوگیری از پراكنده شدن بیشتر این بیماری، از انجام سفر بپرهیزند.


سردار ادیبی اشاره كرد: مراكز راهیان نور برای كمك به متولیان بهداشت و درمان كشور آمادگی كامل را دارد. بدین مدلول كه چنانچه مواردی از بیماری كرونا در مراكز مربوط به راهیان نور و مناطق اطراف این مراكز مشاهده شود، امكانات راهیان نور در اختیار متولیان مربوطه قرار خواهد گرفت. بنابر این امیدواریم با كنترل های مراقبتی كه مردم درباب این بیماری انجام می دهند، سرعت انتشار این بیماری كنترل شود و بتوانیم با ریشه كن شدن آن، در مناطق عملیاتی، پذیرای عموم مردم باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش كه آیا برای رعایت نكات بهداشتی و درمانی در یادمان های دفاع مقدس، تدابیری اتخاذ شده است؟ پاسخ داد: تمهیدات و اقدماتی نظیر آموزش عمومی مردم و زوار، توزیع بروشورهای آموزشی، ضد عفونی و سم پاشی مراكز را در امتداد انجام دستورالعمل های بهداشتی صادره از طرف وزارت بهداشت در استان های مقصد راهیان نور انجام می دهیم. ما خودرا تابع سیاست های كلی نظام در عرصه های مختلف می دانیم كه در این بین، عرصه بهداشت و درمان و سلامت مردم از مهم ترین عرصه های مورد توجه در راهیان نور است. برای اینكه به واسطه رعایت دستورالعمل های بهداشتی و درمانی، میزان صدمات وارده به مردم و همین طور میزان شیوع بیماری در سفرهای راهیان نور به شدت كاهش یافته است بدین سبب تلاش می نماییم تا زمان ریشه كنی این بیماری، همگی مراقبت های لازم را انجام دهیم.

سردار ادیبی در بخش دیگر سخنانش اظهار داشت: هرچند هنوز اسامی شهدای شاخص راهیان نور تعیین نشده است، اما با این وجود، یكی از شهدای شاخص امسال راهیان نور، سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» است؛ البته در معرفی شهدای شاخص بر سیره آنها تمركز می كنیم؛ برای اینكه بدین وسیله می توانیم به معارف بیشتری دست یابیم؛ بدین سبب موضوع شهدای شاخص امسال كه از سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی، جهاد سازندگی سابق، جامعه روحانیت، جبهه مقاومت و جامعه زنان خواهد بود، طی آیینی حداكثر تا نیمه اسفند به همراه شعار سال راهیان نور معرفی خواهد شد.





منبع:

1398/12/08
14:31:54
5.0 / 5
4005
تگهای خبر: آموزش , انتشار , تخصص , رمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱
کادو

كادو دونی

فروش انواع کادو

kadodooni.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كادو دونی محفوظ است